torsdag agaaain

tränat och bastat med Ämääändäää. Inga feel.
Och det måste va fel på mig, är hungrig fast jag åt för en halvtimme sen ;oo Men ajaaa.
Dessutom har jag en jäääkla massa saker som jag måste köpa framöver!
Blandannat så är chinos och skärp beställda, men mammi betalar dom (aa) Behöver bla shorts, hårfärg, nya fotbollsskor och kanske benskydd framöver. Plus säääkert en massa andra saaker. Shieeet alltså.
Fast hårfärg ska ja nog fixa imorn, ser ju ut som en kärring i huvudet. Helt grå!
men det fixas snart!
Och imorgon är det loooooov. Ska sova hela helgen, fast är ändå sugen på att dra ut.. Men NEJ, sova blir det denna helg. Plus den första träningsmatchen på lördag. TAGGGAAAAA!
Grymt kul ska det bli! Hoppas bara att jag inte gör bort mig totalt, ehe..


Nu ska jag se lite på den oerhört fina filmen Titanic och plugga lite spanskaglosor och dricka te.

Inga fel på en torsdagskväll!


shit. Såg ju brun ut ;o I april var detta!



liten bild, men den får duga. hehe!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0