träning

precis tränat. Eller ja, egentligen skulle de bli match mot Klässbol men typ alla i laget var sjuka så dom kunde inte ;o eller något liknande. Så det fick bli vanlig träning i gräshallen istället. Inga fel det heller..
Har jämt dushat också och nu ska jag nog städa och sen äta något.

idag blir det verkligen en lugn dag. Orkar inte göra något även om jag är sugen på att dra ut på ett sätt, eftersom förra helgen var kuuuuul!
Plus att jag ska på dop imorn. För min tremänning som jag aldrig träffat och inte vet vad han heter ;o BRA KOLL!


har verkligen inga bilder.har redan lagt upp alla minst en gång och det är ju inte kul att lägga upp dem all the time.
men en bild på bror min får pryda dagens inlägg. Han tog typ 100000 egobilder för ett tag sen så här är en av dom!;)



Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktor Frisk

Sv: Vad roligt att du är med, senare får vi väl se om det är du som vinner. Vad händer ikväll?

2011-02-26 @ 21:19:24
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0