sanningar

shiiit va coolt. Mina unika besökare ökade med 15 st på bara någon timme. ;o
Kan väl vara någon som kollar 24/7 men shit the same. KUL VÄL:D


Och jag hatar reklamen på spotify, tråååååååååååkigt!
Och nu tänkte jag skriva lite om halebop-reklams- tjejen. Bara för att låta lite smart!(a)


Alltså det finns ju en grupp på facebook, alla vi som stör oss på tjejen i halebop reklamen eller något liknande heter den. Visst själva reklamen är ju inte speciellt rolig kanske, men vafan skärp er! Tjejen är det inget fel på. Alla klagar på hennes ögonbryn, att de ser ut att vara målade av en 3 åring och att hon är ful och sjunger dåligt osv. Då skulle jag vilja se de personerna sätta sig i tv och sjunga. Det skulle ju gå såååå bra, eller inte....
Att folk ska störa sig på allt.. Har dom inget liv eller?
Jag tänker personligen inte joina gruppen, grymt onödigt alltså!
Någon borde starta en grupp " Alla vi som stör oss grovt på alla som stör sig på halebops reklam tjejen". Haha!



Ett försök att låta smart ja! Men var bara tvungen att skriva det. Och varför inte avslöja några sanningar om mig själv när jag ändå är igång.


1. Jag är så GRYMT mörkrädd.
2. Jag blir deprimerad 24/7 och blir glad efter 2 sekunder. Humörsvängningar på hög nivå med andra ord!
3. Jag kan verka ganska blyg i bland, men i själva verket så pratar jag som bara den.. Haha!
4. Om jag smsar med någon och den inte svarat inom 2 minuter får jag panik och tror att den är sur på mig!
5. Jag har oerhört lätt för att gråta!
6. Jag hatar att träna på gym!! TRÅKIGT!
7. Har grymt svårt att komma upp på morgonen. Oftast tar det minst 20 minuter att ens komma upp ur sängen!
8. Är grymt osmart!
9. Faller lätt för grupptryck!
10. Har riktigt höga krav på killar! Verkar som det blir att bo med katter för mig... haha
11. Är nästan alltid hungrig! :o
12. Hör sämst på denna jord! Jag hör det jag vill höra så att säga.
13. Skrattar åt mina egna skämt!
14. Hatar personer som är utseendefixerade och dömer efter utseendet. Men ändå gör ja det själv på vissa personer :o
15. ÄLSKAR KENT!!!!!!!!!!!!


haha, kunde säkert komma på 10000 till men vissa saker kanske inte är lämpliga att skriva på en blogg.. Det där sista visste ni säkert eller hur? (a)



festivalen kan komma NUNUNU! Och ja, där var jag blond!
Och ögonfransen på ena sidan kooonstig. men aja.



Godnatt!

Och puss! för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0