kycklingsallad, MMMMHMMM!

Tjejgrupp, inga fel! Lagade kycklingsallad och det var muucket gott!
Ska plugga nu, svenska och matte-.- Föredragen jag har tills imorgon kan jag hyfsat nu så det är bra.. Sen äre spanskaläxa till fredagen och bokmöte på svenskan imorgon! Så rätt så mycket denna vecka. Men så äre när man är som jag och skjuter upp en massa saker hehe..
Har Titanic hemma också. Får se om jag hinner checka en liten stund av den mitt i allt plugg!
Eftersom den är liksom 3 timmar;ooooo
Blir inga mer inlägg i bloggen idag. Hinner helt enkelt inte! ;s
Men tomorrow har jag all tid i världen ( okej har matteprov men liksom vem sitter hela kvällen med de?).
Vill skriva något mer roligt, men har ingen fantasi i mitt huvud! haha. Så det får bli ett roligare inlägg imorn!


åååh herre vilken gammal bild;o minns att jag tänkte då : " Denna ska jag ha som profilbild på bilddagboken". Haha! Stygg.se?


Ha en bra kväll!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0