(:

God morgon! Eftersom lilla carro inte ville höra om träning får jag väl skriva om någonting annat då..
Igår la jag mig jättetidigt. Låg och kollade på scrubs en stund, men sen somnade jag. Är alltid så grymt trött på helgerna.
Idag var jag tvungen att gå upp vid typ 8 ;o hade hästarna, men de var chill! La mig och sov till typ kvart över 11 sen.
Har dessutom haft ont i magen som satan typ hela morgonen. Ussssccch!
Resten av dagen ska jag inte göra någonting. Måste förbereda mitt anförande i svenskan också.. tyvärr!


Dessutom fyller ju min kära vän Ellen Badh 17 hela år idag! Grattis för tredje gången hörru!:D
Haha, weard att hon och många andra födda 94or blir 17 nu och jag har precis fyllt 16 ;o hahah.



Födelsedagsbarnet today!


Kommentarer
Postat av: maja.

åh tack. detsamma

2011-01-22 @ 17:04:11
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Ellen

hihi, taaack Emelie :D!

dock denna bilden kan ju diskuteras men jaja :)

2011-01-25 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0