:(

Imorse gick min plattång sönder! FAAAAAAAAAAAAAAAN!
Och har bara en till och den SUGER!
Har verkligen inte pengar att köpa en ny nu! Hoppas det är någon sorts garanti eller något på den. Den är för fan bara ett år och de ska väl hålla längre?
Det går inte ens att trycka på den!! Kanske strejkade den just då, vad vet jag? I hope soo!

Dessutom har jag varit gryyyymt osmart idag. Tex på samhällen.
Vi gjorde Nutidstips och fick en fråga som liknade denna: I juni "glömde" någon i Huskvarna 7 miljoner (någonting). Det kommer finnas kvar i ett år. Var kan ägaren hämta det? Svaren var svenska spel blandannat. Fanns 3 allternativ.
Jag bara: Men hur fan kan man glömma kvar 7 miljoner då?? Ofta man gör det liksom. ( också trodde ja dom hade gjort de i en husvagn??). Sen fick vi reda på att det var en lottovinst som någon hade glömt hämta ut. Omg, va dum man känner sig!

ska nog dusha nu och sen sova........



puuuuuuuuuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0