fuuuuck min dator

hade skrivit väääärsta långa inlägget som försvann. MIN DATOR SKA DÖÖÖÖ!
jaja. sånt är livet.
Måste bara säga att 2010 var ett bra år med mycket bra och även dåliga stunder. Nöjd med sommaren som var mycket rolig och festivalen som var händelserik (?) och typ bäst?
2010 var som sagt (y).
Men då måste jag säga att jag har höga förväntningar på 2011. Januari, februari, mars kommer nog bli dryga och fulla med träning och plugg. Men de andra månaderna kommer bli greeat. Turkiet i maj ( har ju inte varit utomlands sen jag var 9 ;o )
Sommaren 2011 kommer bestå att vara med mina älskade (cepe) vänner. Roliga kvällar och dagar och the hole shit. Arvikafestivalen som jag är taggad för redan nu och den är om 7 månader.. hmm.
Ska bli så gryymt kul!!
(härmade kirre lite nu men aah)..
uuuuh vad jag längtar!

och en sak till: jag älskar Kent<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0