godnatt

My love byxor är beställda! Nu får vi hoppas att dom passar också annars blir jag veery saaad!
Trycker fanimej på mig dom i vilket fall som helst tihi!
Får dom om typ 2-3 veckor så då kommer bild. Shiet vad HM är sega! Tror det tog 2 månader för min klänning att komma. Herregud! Men jaja, det viktigaste är att byxorna kommer innnan typ våren iallafall, haha.
Och saaatam vad mina bröder är jobbiga. Gaaaahh! Passar dom för att mamma är på träning nu så ah. Synd, för det var några tjejer från gamla klassen som undra om jag ville med på bio, så de kunde inte bli något tyvärr:/ Men vi får ta de nästa gång:)
Och imorgon börjar ju skolan.. Kommer inte orka ta mig upp ur sängen men ska lägga mig senast halv 11 idag så.
Well well cykelställ, nu ska jag se på någon rolig film och sedan sova. Allt är nu packat och klart inför imorgon för er som vill veta.





Åååh vad jag saknar mitt hår!! Bilden är från sommaren/hösten 2009! Och jag var så dum och klippte av mig detta älskade håret:( Har visserligen löshår nu, men det blir ju inte samma sak!



Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0