hahah

nu skriver jag endast för att jag har fett tråkigt. Haha.
Har egentligen ingenting att skriva om ..
kan köra på dagens hiss och diss.
vet att det är gammalt men shit tha same. Är ju lite efter så ;)



Dagens Hiss:

* Min sköna och grymma mössa ( som sitter på mitt huvud i skrivande stund haha)
* Grym musik!
* Kaffe. Helst med socker i.
* Att sminka sig. Det är jättekul att exrimentera med ögonskuggor!
* Goda parfymer som luktar goott!
* Frukt. Gott och nyttigt!


Dagens diss dissar:
*
Skolmaten idag. Åh herregud. Svettiga korvar och potatismos som smakade mögliga kakor och mjöl? Bättre kan ni!
* Att denna dagen förövrigt var en pissdag!
* Att typ alla låtar är utspelade!
* Att platta håret. Tråkigt, tar en jäkla massa tid och sliter på håret.
* Efter gympan när man är trött, håret ser ut som ett helvete och sminket har runnit. Bleeeh!
* Mini fjortisar som sminkar sig helt fucked, ger bitchblickar och är ute och super sig fulla på 2,25 cider varje helg!
* Gympan idag! Inte för att den var jobbig, utan för att jag inte kunde göra så och att folk satt och kollade på!
* Att jag har så grymt svårt att lära mig saker och ting!
* Excel provet som jag ska göra nästa vecka -.-





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0