heelgen?

Det jag tänkte skriva är om helgen..
Är egentligen sugen på att gå ut. Asså då menar jag inte gå ut på stan som en minifjortis gör utan aah. Gå ut som normala i min ålder gör. Haha.. Men det orkar jag inte..
Så därför tänkte jag om vi kunde ha tjejkväll. Bibbi, Carro och Kirre? Like old times? Vi 4 som det ska va liksom! Känns som om jag aldrig träffar er. Liksom tåget i 5 minuter och kanske någon gång på skolan.. Och kirre träffar jag knappt på tåget ens! Vet att alla har sitt och det tar tid och allt. Men det vore supermysigt. VI FÅR INTE GLIDA ISÄR! Därför hoppas jag alltså att Caroline " Carro" Bergquist, Jeanette " Bibbi" Karlsen och Kristin " Kirre" Jansson läser detta och agree with me! Hör av er hörrni! :)








dagens outfit låter så... storbloggsaktigt! haha. Så dagens kläder passar bättre!
Weard ganska stor tröja med puffarmar
Midjekjol ( på bilden har jag inte stoppat ner tröjan ordentligt så ser lite fucked up ut)
Tights som ej syns på bilden!

Fingrarna? Ehhm.. Jaa, dom får vell vara med dom också. Haha, stygga!
och ja, en oseriös bild som alla andra som tas på mig.. Men sån är jag!

Nej nu blire mer svenskaplugg. Bajs på det!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du!

2011-01-19 @ 12:21:35
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0