I cant help it

har varit ute och sprungit!
Eller ja, blev mest att gå eftersom foten vek sig när jag sprang ;o cepe!
Har märkt att jag blir väldigt poetisk när jag är ute och går haha. Tänker smarta tankar! Udda men så äre!



Detta riktas till Kristin Jansson:
Det där du säger om " sug fågelballe". Det är tyvärr omöjligt, eftersom fåglar inte har någon! HAHAHAHAHHA! Var bara tvungen. Och nej, inte ja som kollat upp de. Var en viss person som såg vår konversation igår så.. ha



ska snart dusha. Sen blire film hela kväällen. CHILL TILL MAX!




pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: Fannii

Ojj, tack desamma!:>

2011-01-22 @ 17:38:06
URL: http://fannymariaolivia.blogg.se/
Postat av: kirre

men emelie, varför tror du jag säger fågelballe då? klart dom inte har någon, det vet jag väl.. det är justdärför jag säger det, du kommer aldrig få någon ;)

2011-01-23 @ 00:54:34
URL: http://kirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0