justteee

fann just ett test. hur mitt 2010 hade varit. Bättre sent än aldrig!



Året 2010

Hur har ditt år varit?
Vissa stunder hur bra som helst. Andra stunder har det varit kasst.
Bättre än förra året? Ohja! Blivit mycket mindre blyg om man säger så! Haha
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Otroooligt mycket! Arvikafestivalen, Marten, Rena Rama Natta och en massa shiit!
Har du flyttat under året? Nej, men har velat!
Har du funnit nya älsklingslåtar? Asmånga!
Isåfall vilken/vilka? Typ jättemånga Kentlåtar och en massa andra. Går inte att rabbla upp alla!
Har du kysst en främling under året? Hihi jaa!

Kärlek
Hur har din kärlek varit under 2010? Mjaa. Inte jättebra, men inte dålig heller. Halvbra kanske man kan säga
Har du varit kär? jaa
Har du sagt " jag älskar dig " till någon? tror jag väl
Har någon sagt " jag älskar dig" till dig? tror jag väl
Har du haft ett hemligt förhållande? ehm nej?

Sorg och hämnd
Har någon vän/ släkting tagit självmord?
nej som tur är
Har någon i din släkt avlidit? ja men ingen jag kände.. släktingar som bodde långt bort..
Har du slagit någon med knytnäven? tror jag inte
Varit i slagsmål? haha tror jag vell inte

Personligt
Har du gjort något du ångrar?
JOODEH!
Isåfall vad? Vissa saker jag ångrar jag inte gjorde och sa till vissa personer..
Skämt ut dig? herregud ja!
Ljugit för en vän? mja . venne
Varit ute en hel natt? mjaa, länge iallafall så..
Blivit tagen av polisen? inte tagen, men aahh.
sovit i samma säng med någon av motsatt kön? ah
sovit i samma säng som någon med samma kön? ah

Skola och fritid
Vilken skola går du på?
solberga
Har någon varit elak mot dig i skolan? nej ? haha
Hatar du någon på din skola? nej tror jag inte
Gjort framsteg? haha mjaa säkert
Träffat nya vänner? ahh
Förlorat vänner? inte förlorat, men tappat kontakt
Gått bakom ryggen på en vän? nee
Ljugit för en bästa vän? nej?
Haft en relation med en vän? haha inte kärleksrelation iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0