måste ba säga

att jag varit en trogen kent lyssnare sedan sommaren 2009 nu. Hade vell hört dom innan och så men lyssnade självmant då eller vad man kan kalla det..
Enda anledningen ibörjan var för att en person tyckte om dem och då skulle jag se om det var något att ha. Tack säger jagbara! Hade inte personen tipsat mig hade jag nog inte lyssnat på Kent. TACK!!
seriöst, jag älskar verkligen kent. Även fast typ alla andra hatar min musiksmak så I dont care. I love them..
och detta var ett otroligt ointresseant inlägg men är bara tvungen att skriva om min kärlek.





Och i vårt land så får man inte vara förmer
Det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser
Det finns inga ord för det på det här jävla språket
Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak




och med tanke på inlägget innan. En bild från året som gått.
På Robins fest i november ( slutet ngngång). Linnea, jag och Ellen.
                                        <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0