onsdag 26 januari

detta jäkla excelprovet är avklarat! Hoppas nu att det gick bra, annars blir jag ledsen i ögat haha!
Nu lyssnar jag på Volbeat som annars kan stavas kärlek. Gillar till max!
Snart blir det duschen, fryser som jag vet inte vad ;oo


Till Ellen Badh:
Skriver låtarna här, om du ville vara gullig och ladda ner så du kan skicka dom till min tele? :D
Familjen- Det var jag, Huvudet i sanden, Kom säger dom.
Volbeat- Fallen plus ngra andra bra av dom!
The kill- 30 second to mars
Like a lady- the sounds
in my dreams-Dj Antoine
pluuus några "dunklåtar" haha. du fattar va jag menar! Typ din musiksmak!
Vore greeeeeeeeat om du fixa de!:D:D:D




haha, bättre än inget? har typ bildbrist för tillfället såå..



pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0