onsdag

dryg dag idag, som vanligt!
Jobbig gympa också, men det är bra det!

nu ska jag ta ur löshåret och sätta på mig mjukisbyxor! Kaffe, film och lite matte på de kanske?





höhö bilden.?. trött, håret har blivit lockigt och typ all mascara borta.. Men aja.
idag körde jag på hästsvans, den rosaaktiga tröjan som ni ser liiiite av på bilden ( från hm), en goooo kofta, blåa byxor (syns ej på bild) och mina älskade leqoq? skor. Kan inte stava till de,men assköna ´är dom iallafall!


plus en sak till.. JAG HAR BÖRJAT ÄLSKA JUSTIN BIEBER! Söööt e han och duktig. Typ alla killar hatar han och vad beror det på? AVUNDSJUKA! för att dom aldrig blir lika söta som han! mohahah


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0