shit

Uuuh vad trött jag är! Ändå sov jag länge (slapp hökörning idag) och har bara tagit det lugnt!
Plus en promenad, men det var ju inte så ansträngande..
Blir nog till Carro sen, men först blire dushen.
Nästa helg hoppas vi att det blir utgång (a) Var ett tag sen nu! ;)

Godissugen också! Haha..



Plus att jag såg ett program förut, hette någonting med " miljonär"
Det var om en miljonär som var rik såklart, levde lyxlivet om man säger så.
Han fick prova en vecka som " fattig" och vara med och hjälpa uteliggare på olika ställen där de hjälpte sådana. Detta berörde mig verkligen om man säger så! Hur kan människor ha det så illa? En kvinna berättade att hon tillochmed tog sömntabletter för att slippa hungern! Herregud det är Sverige vi lever i. INGEN ska behöva ha det så! Som tur var fick de organiationerna pengar av miljonären och det var otroligt bra gjort, eftersom inte alla är så generösa!
Har nu kommit fram till att jag garanterat ska göra någonting för att hjälpa utsatta människor när jag blir äldre! För ingen ska behöva ha det så!






Det var allt jag hade att säga.
Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0