sista dan innan skolan


Asså shieeet vad duktig jag har blivit på att uppdatera! Hihi. Men jag gillert!
Bättre att hålla på och skriva här än att skriva en massa på facebook iallafall. Det är faktiskt lite jobbigt med folk som skriver vad dom ska göra 24/7. Det är inget fel att skriva vad man ska göra på facebook, absolut inte! Det gör jag ju själv. Men att skriva: Nu ska jag äta! En halvtimme senare: Nu blire film! En stund senare: Filmen var kass så nu blire att sova osv osv. Ni fattar! Sånt är ganska jobbigt!
Jag lagade faktiskt mat förut, duktig va?
Pasta blandat med nudlar (?) och köttfärssås på eget recept fick det bli. Eller ja, Natalie och jag hällde i en massa i köttfärsen typ som creme fraice, grädde, ketchup, tacosås, vatten och en massa. Och det blev gott! (y)
Om typ en timme drar jag till stallet. Ingen ridning men fixa lite iallafall.
Sen blir det väl att göra iordning för imorgon och sånt. Lägga fram kläder och hitta alla skolböcker som ligger lite varstans i rummet! Haha..
Nu ska jag kolla på Scrubs tills mamma hämtar mig! Plus att imorgon blir det träning med Manda! Likeiiit!




Cepebild.. men iallafall min älskade miniipod! Älskar den!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0