ssssss

hemma!
trött och huvudvärk. naaajs, eller inte!
Ska göra engelskläxan och sen blir det chill.
Skoldagen var dryg, men lite kul att träffa folk igen! :)
hostar snart upp mina lugnor också. baaaajs på deee!


förutom detta är jag grymt sugen på att gå ut någongång inom det närmaste halvåret (a ;) någon av mina kära vänner som är på?
tänkte dessutom tjejkväll någongång, dom vanliga och kanske lara, kicki, cassandra ngn mer? om dom vill då såklart? ;) vad sägs om det tjejjjer?



orkar inte skriva mer nu, pussguurka!

Kommentarer
Postat av: kirre

jag är på, och tjejkväll låter najs.. men "Mr X" undra om jag ville med ut nåongång... såå , du blir med!

2011-01-11 @ 20:09:17
URL: http://kirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0