trött as usual

vilket liv jag har. Känns som jag bloggar 24/7 men hade inte så mycket att göra idag så..
Imorgon blir det iallafall träning med Manda! I like iit!
Och dessutom kanske det blir att hon sover här till helgen. Hon sov ju här senast på marten och vi har varit hos henne så mycket så. Fast kan bero på att det är roligare i stan.
Men men, vi ska lätt åka pulka iallafall. Shiet va kul det är!
Har sett på Scrubs nu och kollat Outsiders. Hmm.. Men det är faktiskt intressant att se hur annorlunda vissa personer lever.
Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen sova. Gött ska det bli!
Dessutom lyssnar jag på Justin Biebernu igen. Tror jag är lite smått beroende! Av han och Kent! Tummen upp!



hahaha. gäller att bjuda på sig själv!







försökte iallafall. detta ska föreställa : Emelie <3 Justin Bieber! Hahahah.


Godnatt hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0