vintervintervinterbiiiilder



Vinter, blek och knappt sminkad. Så ska det vara ja!
Förövrigt ser jag lite vinögd ut, men det kan jag informera er om att jag INTE är. Inte så mycket iallafall haha..

Fick just reda på att jag måste gå upp halv 9 imorn;o fuuuck!


plus att jag måste tvätta mina(läs pappas) shorts imorn så de är redo till träning på söndag haha! Detta skrev jag endast för att påminna mig själv okej?






ytterligare en vinterbild. det är en av de få sakerna med vintern som jag gillar. Att det blir så fint med snön på bilder + solen i bakgrunden. Annars kan det GÄRNA bli sommar nu. Man kan ju ta fina sommarbilder också:D


godkväll på er ( i ett försök att låta vuxen) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0