3dje gången gillt!?

Har försökt skriva detta inlägget två gånger tidigare, men bror har tryckt på alla knappar som finns och råkat sabba det. "#¤%%¤%&&&¤#"!!!
Men tredje gången gillt!
Ovanligt varmt och skönt idag!
Dagen började med en god frukost hos mina kära morföräldrar och följdes av en stund i hängmattan tillsammans med en bok. Fick bli badstranden också! Därefter lunch på Kvarnen, lovley.
När jag kom hem hade lönen kommit och min parfym som jag beställde för två dagar sen.
Lönen var ingen besvikelse, men det var dock parfymen. Jag visste ju att det inte var den jag hade spanat på ( köpte en annan av samma märke bara för att den andra inte fanns). Men parfymen var MINIMALT lite parfym alltså. 300 spänn för nästan ingenting!? Men den luktade gott iallafall och den lär väl hålla ett litet tag iallafall.


Vill liksom inte visa allt som står på checken eller vad man nu säger så visar liiiite haha.


Mitt nya armband jag fick av mormor. Så sött!  Och lite av Loke.....


Parfyym! Får nog lov att vara lite sparsam med den ehee.


Nu ska jag plocka iordning litegrann i rummet och sen cykla till hästarna eftersom mopeden strejkar. GAAAH, blir så arg! Den slutar funka var och varannan dag. Jävla dret säger jag bara!!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0