bästkusten

Lite dålig uppdatering nu känner jag, men så är det.
Västkusten ( eller bästkusten som Linn säger) är lugnt och skönt, precis vad jag behöver!
Har spelat lite fotboll med universums minsta boll, vandrat i bergen, ätit mat och druckit en massa kaffe. Lövley!
Ska snart lägga mig och vila lite. Blir middag sedan och efter det bastu. Bastun är uppe bland klippor så det är kind of awesome!
Imorgon åker vi hem. Vill inte!! Och på måndag jobb.... Jaja, pengar är alltid bra..


Suddiga bilder, men detta har jag på mig idag.
Linnet har jag ingen aning om vart det är ifrån:o Det är systers.
Byxorna är nya och från JC. JAG ÄLSKAR DEM!
Sköna och snygga är min åsikt. Och de ska sitta högt upp om någon undrar.






Ha en bra kväll!


Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja emelie:D ja har ny blogg du kan ju ta en titt om du vill

2011-07-02 @ 23:37:45
URL: http://carolineb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0