dålig uppdatering

Nu känns det som det var ett tag sen jag skrev här.
Men de senaste dagarna har varit fullt upp! Är så trött så jag vet inte vad jag ska göra med mig själv och vill ha ledigt.
Får stå ut i några dagar till. Sen jäklar ska jag få sova ut, bara lata mig. Känns som om jag behöver det!



Mitt rum är iprincip klart nu! Har dock endel grejor som jag ställde ut i förråden som jag ska ta in.
Men annars är det klart!




Den bruna lådan som står bredvid där ska dock inte vara där haha. Den ska UT!
Nu får jag nog börja göra iordning mig.

Ha en bra dag!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)



Va gärna med och tävla om dagens blogg för att få chansen att ta del av mina 800-1000 läsare.



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-27 @ 12:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0