Frajdäj

Väcktes vid 8.45 ungefär ( kriminellt tidigt). Men som vanligt tog det en halvtimme innan jag kom upp.
Jag och syster drog på stan och shoppade järnet. Eller inte.. Hade typ inga pengar, så fick bli ett par svarta jeans, rengöringskräm, hårsnoddar och en kalender. Har svårt att komma ihåg allt haha.
Senare drog vi till Ikea, käkade där och köpte lite smått.
När jag kom hem lagade jag köttbullar tills matlådan imorgon. Nästan alla på jobbet äter mat därifrån, men jag tar alltid med egen haha.
Nu ska jag se litegrann på Scrubs, sen sova. Jobbar klockan 9 imorgon som sagt.
Men först, lite bilder.



Någon vecka sen innan jobbet hahaha.

Innan bion häromdagen. Haha cepebild, men den får duga..

Emmy i minst sagt coola glasögon

Min fina häst!


Framtida Mcdonalds arbetare?

Fotboll!

Fika med sys. God smörgås och Cappuchino!

Te och räkmacka till syster.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0