God kväll/ god morgon!?

God kväll! ( eller ska man säga god morgon!? ).
Jag är hemma från stora staden, har hunnit äta upp halva kylskåpet, tvättat bort sminket och ska sova snart.
Den som väcker mig innan 12 imorgon är dödsdömd GRR! Haha.
Kaanske blir utgång imorgon kväll, beror helt på. Fast vore skönt att bara slappa också faktiskt. Men vi får se hur det blir. Det är alltid kul att dra ut.
Hoppas dessutom på strålande sol och värme imorgon så jag kan tillbringa ett par timmar av min lediga och dyrbara tid med att få lite färg.
Ska dessutom se till att organisera min garderob, få målat och möblerat i rummet, sköta hästen och ta en springtur imorgon. Hur ska detta hinnas med?
Och förresten. Gick förbi det föredetta festivalområdet förut. Det som brukade vara fullproppat med sköna människor, livat och en massa musk var nu helt tyst och öde.
Blir så deprimerad! Så himla tråkigt är det.
Vid denna tiden förra året dansade vi järnet på festivalen. Eller också satt vi på campingen och umgicks med sköna människor. Saknar det!
Minns att jag och Bibbi kom hem till Cornelia vid typ halv 4- 4 och vid halv 5 på morgonen satt vi och käkade smörgås i köket. Haha, fan vad kul det var!



Bild efter Turkiet. BRUN!!


Godnatt på er!



Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0