Harry Potter Part 2!!!

Hej alla glada!
Det spöregnar ute och jag har allmänt tråkigt. Lövley!
Igår tillbringade jag dagen i sommarstugan ( skrev jag det? Isåfall får ni höra det once again). Var lite halvmolnigt, men senare på dagen blev det strålande sol. Fiskade med Loke och fick faktiskt fisk. Dock mörtar men ändå.
Idag vaknade jag, tog en promenad, åt frukost och städade.. Detaljerat och roligt inlägg detta ja..
Ska strax börja göra iordning mig. Blir bio sedan, Harry Potter sista delen!! Im gonna miss it!
Ska bli så spännande och har inte sett en 3D film sedan jag var 8 år och allt det där var nytt.
Så det ska bli trevligt! Ovanligt att jag hittar på någonting med min syster haha. Men tyckte det behövdes lite tid. Träffar den ungen väldigt sällan trots att vi bor under samma tak!



Bjuder på två otroligt suddiga bilder från mina bokstäver som jag satte upp på väggen förut.
Blev faktiskt fint och som ett litet budskap eller vad man säger.
Ska även skriva en sak på väggen, på latin. Väldigt fint kommer det bli! Bilder kommer upp när det är klart!



Dax att sätta igång och fixa sig.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0