HPHPHPHP

ÅÅÅH!! Harry Potter var så inih*elvetes bra! Den filmen har allt.
Spänning, kärlek, action. Ja allt!
Det är inte tråkigt en minut av filmen. Man sitter helspännt och undrar vad som ska hända härnäst.
Daniel Radcliffe ( Harry) är snygg och man vill nästan bara sätta sig och skriva ett beundrarbrev. Ja, så bra är han!
Ja filmen får 10 av 5 möjliga poäng och då är det jävligt bra det vill jag lova!
Den slår Twilight filmerna hur lätt som helst och ja, vilken succè.
Skulle kunna skriva om detta flera a4 sidor, men alla är ju inte trogna HP fan så låter bli att göra det.
Men ska bara säga att jag blir både lycklig och ledsen av filmen. Vet inte varför den gör mig lycklig, men jag har leendet på läpparna hela tiden ( haha knäppis!). Så sorgligt bara att det är sista filmen....
Varför kan det inte komma fler?
Så ni som nu inte har sett denna än, SE DEN!
Ni kommer bli förälskade, det kan jag lova!!



<3 ( SÅ JÄVLA SNYGG PÅ DENNA BILDEN!)


Okej, nu ger jag mig.
Nu ska jag tvätta bort sminket, ta en kopp te och läsa lite.
Ladda inför jobb imorgon 12.00- 20.15. Hela dagen borta med andra ord...
Well well.


Godnatt!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Nu har vinnaren av intervjun utsetts, kika in för att se om det var du :)



Tyvärr orkar jag inte dra igång en ny tävling direkt men det kommer troligen upp en i början av nästa månad så håll utkik :D

2011-07-18 @ 21:11:46
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0