Its raining... rain?

Efter att ha åkt genom spöregn 2 gånger på samma dag, så är man inte speciellt sugen på att gå ut mer idag kan jag lova. Var sjukt blöt när jag kom hem! Då väntade som tur var tacos, så jag hade ändå humöret uppe.
Är så himla trött så ska sova hyfsad tid och unna mig en riktig sovmorgon imorgon då jag är ledig!
Jag tror ändå jag ska trotsa min starka motvilja och dra på en springtur om en stund. Tänk känslan när man har sprungit och kan ställa sig i duschen, trött och nöjd!
Ja, lövley!

Men först ska jag smälta maten och se en kort stund på Hotell Gyllene Orren med Loke, Lias och mamma.


Ja, bilden är publicerad här ett x antal gånger. Men lite sommarkänslor behövs när vädret är tråkigt.
Gillar dock inte att mina tänder ser ut som en hästs på bilden ( alltså långa och gula haha). Nejdå. Så gula är de inte i verkligheten kan jag säga. Eller!?



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0