ledig dag !!

Gårkvällen tillbringades med Amanda. Fick bli någon timme på stan, en tur till Ica och jordgubbsköp. Sen skumpade vi iväg på min fina och underbara ( ehe) moped.
Tog en promenad direkt vi kom hem och hann precis hem till en film som började kl 9.
Idag har vi slappat och sen en tur till stan igen. Köpte present till mamma som fyller år om 2 veckor ( dock fick hon den nu, kunde inte hålla mig från det haha). En jättesöt påse med te, marmelad och skorpor fick det bli. Hoppas hon blev nöjd!
Köpte även ögonbrynsknivar ( fattar inte hur folk klarar sig utan det!), en fin och jättestor ring haha och en nesscesär ( stavning?) i en fin orange färg. För mig som älskar färgglatt är det superduperbra.
Provade byxor igår eller ja tights, men dom satt hur konstigt som helst. Så jag väntar tills jag får fler valmöjligheter hehe.
Jobb imorgon också.. KUL!


Jag hade inte det minsta lust att vara med på bild idag, så ehe. Iallafall nessecär och ringen. Univerrums
sämsta bild men så äre..






Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0