NATTI

Idag startade dagen hur bra som helst- fast nej!
Skulle åka till jobbet och ta mopeden, men den startade inte. Fick lite halvpanik och försökte kicka istället.
Men nej, det funkande inte.. Det lät som den hostade!
Så sprang in, skrek och hade panik. Ville inte komma försent till jobbet.
Så efter en massa om och men, fick mamma motvilligt skjutsa mig. Hann precis byta om tills jag började.

Nu har jag iallafall proppat i mig fil och flingor och ska lägga mig och se på en film.
Tomorrow- Karlstad it is!
Mamma, Loke och Lias kommer vara på lek och bus landet, men jag och syster kommer att gå och kolla läget på stan. Ska nog kolla efter ett par jeans till syster och jeans till mig om jag får pengar av pappa (a). Eller iallafall får låna tills min lön kommer nu om några dagar.


Har ingen vettig bild heller, så får bli ett tråkigt inlägg idag. Hoppas ni förlåter mig hehe..



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0