one year ago now

Nu ska jag berätta om min otroligt intressanta dag.
Gick upp vid halv 9 ( varför går jag upp så tidigt om jag börjar 11?). Käkade lite frukost och drack lite kaffe, som är ett måste på morgonen.
Åkte hemifrån vid 10, bytte om och startade dagen. Väldigt lugnt, fast ändå så var det folk.
Ingen otrevlig människa idag ( som det annars är konstant). Människor blir väldigt otrevliga när de är hungriga har jag märkt. Ett bra exempel är tex jag. Ehe.
Jobbade konstant med sammanlagt 45 minuters rast till klockan 19.00. Gissa om jag var trött? Och när jag är trött blir jag okoncentrerad och helt röd iögonen.. En tant fick upprepa ungefär 100 gånger vad hon skulle ha och jag överdriver inte. Iochförsig så var hon jäkligt otydlig och rentutsagt jobbig att ta beställningen från.
Är nu ledig fram till torsdag. Jobb blir alltså torsdag-lördag-söndag.. Dock är torsdag och söndag 4 timmars-pass. SKÖNT!

Imorgon ska jag utnyttja min lediga dag på bästa sätt. Sova hur länge som helst, äta en god frukost ( beräknas vid 15.00 haha) sen ta en promenad/springur, sedan en lugn kväll med förhoppningsvis filmtittande ( älskar film!!) med Amanda som jag även sover hos.

En sak som jag blir lite sur över är att min tid inte räcker till. Hinner inte med någonting annat än mig själv, jobb. Vill ut och göra staden osäker. Haha, nej men ut och ha lite kul. Ska jobba på ordentligt nu och längta tills jag ska ut. Hehe!




Mändi <3


Puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Härligt:) de funkar!

2011-07-05 @ 09:19:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0