Onsdag

Det har varit en lugn dag idag samtidigt som det har varit fullt upp all day long!
Sov till halv 12 ( trots det är jag SJUKT trött nu), sen blev det frukost. Men eftersom min morbror, hans fru och deras två barn kom tidigt så blev det lunch ganska direkt därefter.
Kasslerröra, ris och sallad. Otroligt gott var det!
Efter det efterrätt, glass och bär. Äter inte glass så fick bli bär, vindruvor och banan. Åkte även och badade med småbarnen på stranden trots duggregnet.
Fick även bli en tur till hästen plus promenad.
Jag och mamma drog till Donken och käkade sallad på kvällskvisten. Fick även bli att sola i 17 minuter. Lövley!
Nu sitter jag och syster och ser på Baksmällan. Stygg film det haha!
Ska snart ta min dagliga kopp med te och chilla.
Blir jobb imorgon också, 12.15-16.15......


Måste verkligen fixa nya bilder;o


Ha en bra kväll hörrni!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0