ooooh happpyyyy dayyys

Blev helt plötsligt så jäkla lycklig. Vet inte varför?
Jag är allt lite konstig.
Kanske beror det på att jag i skrivande stund sitter med min efterlängtade mjukisdress. Så otroligt skön!
Orkar inte visa bild på den nu, men imorgon så kommer den. Det lovar jag!
Kanske beror det på min lediga dag imorgon, att jag inte har någonting planerat och att min Scrubs-dvd är påväg hem till mig nu. Älskar Scrubs!
Dock blir det dåligt väder imorgon, men då tänker jag mysa ner mig i min sköna säng och se avsnitt efter avsnitt. Lövley dag!
Tänkte dock ta en springtur imorgon innan frukost. Var längesen jag var ute och sprang.
Dessutom är det snart Harry Potter premiär. Jag är helt sprallig i kroppen! Älskar HP och är så spänd. Dock jobbar jag premiärdagen eller ja, kvällen. Så jag har bokat VIP biljetter till HP några dagar efter tillsammans med syster. Vi har samma intresse för HP och det är kul att göra någonting tillsammans. Dessutom sa mamma att VIP platserna är värda lite extra pengar ( typ 30 kr) och ja, när det är HP så kan man lyxa till det. Haha, nejdå.
Dessutom får jag snart dubbellön! Eller ja snart, om 20 dagar hehe. Men det kommer gå fort!!
Hm, vad ska man göra för pengarna? Sparande såklart. Shoppa? Köpa någonting nytt typ en ipod? Eller är ipods för omoderna? En ny dvd ? ( eller är det blueray som gäller nu kanske?) . Nejmen helt seriöst.

Tips mottages tacksamt.

Ett par nya hörlurar ska jag iallafall köpa. Mina är trasiga. Fattar inte ens varför jag köpte dem. Fula är dom. Nej, nu får jag ge mig. Bra ljud var det.


Nu ska jag leta fram min mini-ipod och kanske se på en film med syster. Eller sova.



Hehe, bild sedan i vintras. Festivalband på och allt. LETS GO!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0