paaaaiiiN

Åh vad ont i benen jag har!
Började mitt arbetspass klockan 12 och slutade kvart över 8. Innan jag fick min andra rast trodde jag helt seriöst att jag skulle svimma. Det började snurra och jag började höra sämre. Usch!
Hatar när det blir sådär.
Imorgon jobbar jag 12-30-16.30. Så direkt jag har slutat får jag köpa en sallad eller något, byta om och snabba mig för att försöka hinna till fotbollsträningen som börjar 18.00. Det tar ett bra tag att komma hem, men ska försöka hinna iallafall!
Var typ år sen jag tränade " på riktigt". Okej, typ en och halv vecka sen då. Eller två. Har iallafall gått ut och rört på mig litegrann så jag hoppas att jag iallafall har lite kondition kvar ehee.

Fann en lite rolig bild också. Eller rolig och rolig, en där jag ser nååågot yngre ut. Fast det bara var lite över ett år sen...


Januari-februari- mars? 2010. ( inte riktigt säker på vilken månad haha).  Vill ha tillbaka håret!!


Nu ska den trötta tjejen duscha och krypa ner i sängen för att se på en film.



Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0