SLAPPDAG

Idag har det verkligen varit en sån där slappdag. Vaknade tidigt men somnade om och gick upp vid 11 kanske?
Fick min Scrubs- säsong idag också. 8 timmar och 4 dvd:er är det. Har hunnit se 3 och en halv av de dvd:erna så ni förstår vilken Scrubs-nörd jag är haha. Så har nog bara runt 2,5 timmar kvar på säsongen. Hehe!
Imorgon blir det jobb så ska nog lägga mig i hyfsad tid!
Ska se ännu mera Scrubs sen (a) Men nu blir det lite Sunes jul ( passande) med mamma, Loke och Lias.

Vilket onödigt inlägg detta var och har inte heller några bilder att bjuda på.
Men jag kommer igen när jag får tid. Imorgon blir det ej någon uppdatering säger jag redan nu. Jobb till 19.00 och sedan grillning.



Ha en bra fredagskväll!



Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja emelie, vilken tid kommer du till grillningen? :):):)):

2011-07-08 @ 22:27:41
URL: http://carolineb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0