tiden går...

Shit alltså. Imorgon är det första augusti. Igen.
Det var ju inte alls längesen det var augusti sist.
Blir nästan lite ledsen när tiden går så snabbt. Det är klart man vill bli äldre, ta ansvar, flytta hemifrån och sånt.
Men nej, samtidigt vill jag bo hemma, gå tillbaka i tiden och vara 10 igen.
När någon säger: Ja och Emelie blir ju 17 år i december, då blir jag deprimerad..
Men nog om det..

Vet ni en sak jag älskar? Ta sig en promenad med hög musik i öronen. Då känner jag mig verkligen, fri? Då kan jag låta tankarna rensas lite och bara vara jag. Låter strange, men pröva själva med låtar som ger en tankeställare. Lyssna på texten och tänk till. Så otroligt skönt! Nästan den skönaste känslan som finns.


Förövrigt så måste jag säga att Ulrik Munthers låt, Moments Ago är jäkligt bra. Eller snarare grymt bra! Jättebra text, otroligt fin röst och ja allt!
Och ett låttips till. Deliver Us- In flames. Egentligen gillar jag inte In flames speciellt mycket, men antagligen har jag blivit hjärntvättad av pappas spelande av dem eller så insåg jag precis att låten är bra. Texten lyssnar jag inte på då men själva musiken är liksom drag i och ja helt enkelt bra. Lyssna själva!

Schemat imorgon blir upp tidigt, träna fotboll, jobba, rida! Fullspäckat med andra ord.



Scrubs blir!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0