en uppdatering, ovanligt?

Oj vad dålig jag är på att uppdatera.
Detta ska det bli ändring på, promise!
Gårkvällen tillbringades i tält tillsammans med två töntar. Närå, två helt normala människor.
Jag drömde att jag sålde cheeseburgare och hamburgare medans jag låg i tältet? Då är det ett tecken på att man jobbar för mycket haha?
Vi vaknade vid halv 11, hör och häpna!
Vid 1 tiden kom Josefin hem till mig och vi drog till stallet och red en sväng.
Vi har även hunnit köpa 2 lådor jordgubbar, äta dessa vid stranden, bada, åka tre stycken på en moped och få bensinstopp. Mycket trevlig dag!
Nu ska jag åka och tanka. Så att jag inte får stopp påväg till jobbet imorgon. Jobb kl 13.30 imorgon btw. Så får sovmorgon. Kanske hinner måla lite också. Mina väggar ser inte så bra ut för tillfället..



Bild i repris. Har bildbrist just nu.. Men nya bilder kommer inom kort, promise!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

söt bild! =) kul att du ska uppdatera mer! =)

2011-07-12 @ 14:24:21
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0