lovelovelove

Hej finaste!
Dagen idag startade med frukost och målning av väggar innan jag drog mig till jobbet.
Det spöregnade på ditvägen och trots regnkläder så blev jag blöt. Mest därbak..
Undra vad folk tänkte när de såg mig haha.
När jag kom dit så stod det att jag skulle stå i driven ( GAAAH, har aldrig gjort det förut, PANIIIK) var min första tanke. Men så blev det inte, utan blev först lite städning innan jag fick stå i kassan. Måste säga att de timmarna fick långsamt.... Tycker bättre om 8 timmars pass än fyra timmars.
Väldigt tur hade jag påvägen hem också.. Min ENDA väg hem ( som jag får åka på egentligen) var avstängd.. Så med ilska i blicken fick jag vända, åka tillbaka drygt 1 mil och ta stora vägen istället. Gillar inte den eftersom det är så mycket lastbilar, men den går så mycket fortare.
Hann inte med träning idag heller, suck.. Så får ta en promnad innan jobbet imorgon.
Börjar 16.00 så ska ta mig en riktigt lång sovmorgon. Det är jag faktiskt värd haha!
Längtar så otroligt mycket tills min lön kommer. Har redan gjort upp vad jag ska köpa och vad jag ska spara. Och om ni vill veta, så kan jag faktiskt skriva det här haha.

* 1000 kr till sparandet på banken.
* 1000 kr till sparande för Rihanna-konserten i november.
* 2000-2500 kr- Ipod.
Sen kommer jag ha minst 1000 kr kvar att leva på. Eller ja, köpa någonting nytt plagg kanske?
Just det, jeans måste jag ha. VIKTIGT!
Och i augusti när den andra lönen kommer så kaaanske jag ska ta hål i naveln. Tillsammans med Josefin. Får hoppas att jag vågar, för det är så jäkla snyggt!



Hmm. Grå eller svart? Grå är snyggare, eller? Svart är också snyggt. BESLUTSÅNGEST!  Svart finns faktiskt väldigt billigt. Vill jag ha en grå kostar det typ 200 kr mer.. Är det värt det?
Eller ska jag köpa en annan Ipod, en billigare? Hjälp!!


Har ju en mini-ipod nu, men kan inte ens ladda ner låtar på den längre och man ser inte vilka låtar som spelas eftersom den inte ens har någon skärm? ( Ipod Shuffle). Den har funkat i flera flera år nu, men det är dags att köpa en ny har jag insett. Har fått förslag om att köpa en Iphone istället, men tror jag skippar det. För det första är min telefon typ ett halvår och för det andra kostar en Iphone minst 5000 kr ( har kollat lite på internet på priser) och då måste jag spara och hålla på. Det orkar jag inte faktiskt. Dessutom skulle jag nog tappa den och ha sönder den. Min " gamla" telefon är bra för den har varit med om mycket haha.




Nu ska jag borsta tänderna, krypa ner i sängen och se på en film tror jag.
Sov gott hörrni! ♥



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0