önskar att jag var där..

Åh vad jag önskar att jag var på festivalen just nu. Lyssna på suverän musik, dansa sig varm med en massa folk och umgås med grymma vänner. Dock blir det folk på campingen ändå förhoppningsvis och lite festivalfeeling ändå.
Dagen har iallafall tillbringats med Amanda på en halvmolnig strand. Efter att ha varit där ett tag så åkte vi till Mcdonalds, åt varsin Side-sallad ( alltså en liten sallad) och slappade. Jag tog senare en kopp kaffe ( MUMS) och Amanda provade den nya Mcflurry Ballerina Kladdkaka.
Imorgon ska jag fixa klart mitt rum med målning osv och sen blir det utgåååång. Hoppas det är mycket folk ute!
Ledig lördag-söndag också. Så otroligt skönt!!


Jag och Loke med Felixs rosa snygga hatt!!



Nu ska jag, Lias, Emmy och Saga kolla på Bäst i Sverige. Haha, minns ni den filmen?
Nostalgi till max!!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0