EHHE

Är så trött, som vanligt! Har jobbat idag, moneymoneymoney. Hehe! Var ett par riktigt otrevliga människor som var där idag, lite jobbigt med sådana folk tycker jag.
Nu känns det verkligen längesen jag var ute och liksom hade kul. Har tagit ledigt på hamnfesten så då jävlar ska jag köra!! Måste bara höra med tjejerna så dom också är på, men det antar jag. Kommer bli bäst!!
Jobbar förövrigt bara två dagar till ( måndag, tisdag) sen är jag ledig i 17 HELA DAGAR! Otroligt skönt!
Sen börjar ju skolan iofs, men det är nästan så att jag ser fram emot det. Ska verkligen ta vara på min skoltid nu, skaffa mig bra betyg så jag kan få bra jobb sen efter skolan. Framtiden är viktig ehehe.
Nu ska jag sätta mig vid tvn och se om det finns någonting bra. En kopp te och syster får bli mitt sällskap ikväll.
Imorgon innan frukost får det bli en springtur ( Ja Emelie, springtur. INTE gåtur!!) och sen åker jag och syster till farmor och farfar för att äta där. Mysigt! Längesen jag var där faktiskt!


Just det, en otäck sak som hände förut. Eller, en läskig och en ÄCKLIG!
När jag var påväg till jobbet ( åkte moped idag) så sket en fågel rätt på min tumme. Och jag har fobi för sådant så jag vände hem och tvättade händerna direkt. BläääÄ!
Sen när jag var påväg hem så hade jag bara ett linne på mig och då flög det ner en jävla geting rätt ner under behån på mig. Så jag fick panik och tvärstannade typ och bara skakade på mig. Då åkte den jäveln ut och lämnade en stor röd fläck där på magen. AAH!

Jag har att lite otur ibland.

Ha det bra hörrni!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0