varning för extrem fulhet!

Hej alla glada!
Här sitter jag och är supertrött. Dör snart..
Och en glad nyhet, 16 år gammal har jag lärt mig att ladda ner musik till mobilen. Jag är så duktig! Haha.
Gårkvällen tillbringades hemma med 2 töntar, en ful dvärg och 2 fullt normala människor ( dvs Kirre, Carro, Emmy, Emma och Emma). Nejdå, jag skojade. HEHE
Vi käkade mat ( hamburgare och klyftpotatis) följt av godis, chips, vindruvor och Ramlösa. Såg en stund på Pirates innan vi somnade tidigt haha.
Dagen idag har tillbringats hos f+f och fick en god lunch där. MUMS!
Nu ska jag lägga mig och se på film, lat vare här ja!

Här är lite bilder på den feta fula fisken och den feta fula dvärgen!






Hoppas ni fick er ett gott skratt, det fick jag!

Det gäller att bjuda på sig själv.


Kommentera gärna hur fula vi är, så vi får lite självförtroende!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fula ni är

2011-07-31 @ 19:02:03
URL: http://carolineb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0