ehhee

Mmm, det luktar grillat. Synd bara att det är från grannens tomt....
Käkade för en timme sen, men det var inte mycket så är hungrig igen. Inte okej alltså!
Match idag, vinst med 3-2! Grymt bra jobbat hörrni!! Nu tar vi dom igen nästa match. Passa dig Ellen ;)
Jobb imorgon, kl 8 på morgonen!! Och det ska jag orka?? Ska träffa Carro vid kvart över 7.. Kommer vara död, det är en sak som är säker.

Och nu till ett svårt beslut. Sådana här snyggingar eller såna, fast i svart? De röda är så coola och mer jag? De svarta är mer orginella och passar till allt. Dessa kan man ju inte ha till allt. Hur ska jag göra?





Bara för att det är söndag bjuder jag på denna bilden. Alltså hur kan en människa göra sig så ful? Det är frågan haha.¨
* Har jag något på hakan?
* vilken av dem menar du? MOHAHA


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0