GAAH!


Ge tillbaka mitt hår! Detta är äkta ( år 2009 tror jag) och jag vill ha det NU!
Det ser fejk ut med olika färger osv, men det är äkta och lockat. Skulle vilja ha så lockigt i vanliga fall.
Mitt hår är i normala fall lockigt, men på det där lockiga sättet så det ser trolligt ut...


Har iallafall jobbat idag. Gick faktiskt bra! Inga jobbiga kunder heller och det är ju ett plus!
En stor del av veckan planerad också. Imorgon blir det in till stan och käka finmiddag med klassen. Onsdag blir det en fullspäckad dag med skolavslutning, lunch med farmor och syster, en fika med Lisa och sen utgång med brudarna! Underbar dag.
Torsdag får bli en lugn dag så okej, den är inte planerad då. Fredag- jobb! Lördag ska jag åka till mina underbara morföräldrar och bara mysa och ta det lugnt. Var jättelängesen jag var där och det är så mysigt att bara vara liksom. Söndag- Match!
Och hela nästa vecka och veckan efter det är det jobb nr 2. Trevlans! Förhoppningsvis har jag Carro med så det blir nog inte så tråkigt.

Lite skillnad på hårfärgerna. Nu mer rödaktigt, förr-mörkt!
Sjukt konstigt att min hårfärg blev som den blev när jag inte färgat håret på typ över en månad;o Wierd!


Nu ska jag ta min dagliga tekopp och sätta mig i sängen och se på en film.
Men som jag alltid skriver- först duschen!


Puss!




Kommentarer
Postat av: Jeanette

ASSÅ KAN DU LÄSA DINA KOMMENTARER? OCH LÄGGA UPP EN BILD PÅ DIIIG IIII DIN KLÄNNING? FÅR TOTAL CP DAMP:S:S:S:s :O:O :):)

2011-06-13 @ 23:14:16
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0