i will always remember our summer

Gårkvällen tillbringades med Carro. Jordgubbar, hårfärgning och film stod på schemat.
Somnade kanske runt halv 1? och det visade sig vara en dålig idè när vi skulle upp 6.45..
Har varit trött som jag vet inte vad idag. Som tur var så var jobbdagen slapp och go. We like!
Var precis med pappa till affären och köpte en massa vindruvor som jag tryckte i mig nu. Energi inför match- Check!
Druckit en massa vatten också, så nu jäklar!
Imorgon drar jag till Västkusten efter jobbet- SKÖNT! Men innan det ska jag dra till stan och köpa kortbyxor som jag spanat på.


Om nu någon läser denna blogg ( okej, jag vet att ni läser den. Syns i statistiken) så får ni gärna lämna en kommentar så att jag ser att ni lever. Älskar kommentarer. Skriv din åsikt om bloggen eller vad som helst. Har ni lust kan ni följa mig på bloglovin så kan ni skriva en kommentar så följer jag eran blogg också. Se två flugor i en smäll! Sometimes Im smart my dear friends!

Men nu- städning av mitt stökiga rum och tagga inför match!!


Den här bilden la jag ut på bilddagboken för 2 år sen ca? När jag och Linnea
hade shoppat i Charlottenberg. Hahaaa!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?=)

2011-06-30 @ 22:48:37
Postat av: emelie

sent svar till dig här över: Jag har inte kollat statistiken på väldigt länge haha. Det varierar från dag till dag sist jag kollade :)

2011-08-04 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0