jag glömmer aldrig bort vad du gjort..

Kände nu, åh vad jag saknar Dyrön!
Den lilla fina ön som jag tillbringat ett par veckor på nästan varje år i mitt liv.
Både förr-förra året och förra året ville jag hem efter ett par dagar av olika anledningar, men iår ska inget hindra mig från sol,bad, promender i bergen och träffa min vän Camilla igen. Som jag inte träffat på ett tag nu!
Jobbar dock endel, men jag får ta mig tid för detta.
Nu väntar jag på att pappa ska bli klar med maten.. Hoppas han skyndar sig, är jättehungrig! Sen blir det träning. Hårdträning tydligen.



Nystädat rum och färgglada kläder och dålig kamera. Lövley!




Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu finns en ny sångvideo att se ifall du är sugen =) Ha en fin kväll!

2011-06-16 @ 20:14:01
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0