LÖRDAG

Kom att tänka på vilket fin röst Andreas Johnson egentligen har. Så lugn och ja, fin!
När jag var liten så var jag typ kär i honom, trots att han är typ 40?

Men det var inte Andreas jag skulle skriva om nu i detta otroligt intressanta inlägg.
Var och kollade på stället där jag och Carro ska jobba på måndag. Hm, detta kommer bli intressant känner jag!
Hoppas vi får göra mycket inne på själva stället och inte bara klippa gräs osv. Men även att jobba ute är bra, får förhoppningsvis en fin bränna (a
Och fick mitt nya jobbavtal igår. Har jobbat ca 20 timmar i månaden de senaste månaderna, nu ska jag jobba 120 timmar per 8 veckor!;o Liiite skillnad detta! Men pengar är pengar.

Till skillnad mot alla andra, ska jag INTE ut sen. Nej, jag sparar mig till en bättre kväll. Heheeee.
Och imorgon är det match. Det blir hårt för oss tror jag, men vi satsar på att vinna ändå!!


Hahaha, måste bara lägga upp denna bilden igen. Liten wannabe-fjortis tjej-med-rufsigt-hår


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0