onsdag

Hej och hå!
En promenad på 14 km avklarad! Otroligt jobbigt, men skönt att det äntligen är gjort.
Match imorgon, men fick precis sms att om jag jobbar så kommer jag tjäna dubbelt så mycket just den dagen. SUCK! Så egentligen borde jag jobba men får se hur det blir. Har redan sagt ja till matchen så får att se.
Tror det blir match eftersom de redan tagit ut laget och det blir svårt att ändra nu.. Hade de smsat LIIITE tidigare så hade jag kunnat jobba, men men..


Var i Challa med Ellen förut och detta är dagens lilla shopping. Köpte dock inte så mycket men men..
Dåliga bilder, men min mobilkamera suuuuuuuuger!


Gula shorts som sitter konstigt men de var så coola så jag kunde inte låta bli. Från HM.
Ett blått linne från Bik Bok.
Sen lite nödvändiga grejor som hårspännen, ögonbrynspenna och parfym.
Köpte dessutom en present till mina bröder, Bakugan. De blev superglada och leker med den ett bra tag så det var en lyckad present!


Senare drar jag till Carro och sover där. Trevligt!

Ha en bra kväll hörrni!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag har också sånna gula

2011-06-01 @ 22:35:52
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0