ovärd dag!

Hallå!
Nu är jag arg. Min skolavslutningsklänning kan komma om 2 veckor!!?? . Och jag har skolavslutning om EN!
Alltså kanske jag inte hinner få den.. Vilket innebär att jag kommer få köpa en ny eller ta en gammal. Och med tanke på att jag är fattig, så kommer jag tvingas ta en gammal. Vilket gör mig ARG!
Allternativet är den jag hade i 8an, älskar den! Så isåfall får jag satsa extra på skorna, sminket och håret.
Är dessutom grymt taggad för utgång. Får bli på skolavslutningskvällen, om lite mer än en vecka!

Om ungefär en timme drar jag och tränar P10. Får se hur det går;o Hihi.

Fick reda på liite betyg idag. Kommer få VG i samhällskunskap, i engelska och troligtvis i historia om jag gör om vissa grejor i min uppsats. Men är ju ledig torsdag, fredag så hinner fixa det då.

Har haft ont i magen hela dagen och varit helt varm.. Sjukling på G kanske? Usch..



Nu ska jag städa rummet.



Emmy kallade den här bilden naturlig och ville att jag skulle ha den som profilbild
på facebook. Jag hade den i en timme innan jag insåg att den såg barnslig ut..


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0