partajjj 2morrååw

Jag är så trött att jag håller på att dö.
De senaste veckorna och speciellt de senaste dagarna har varit så jobbiga.
Nationella prov och en massa stress. Nu de senaste tre dagarna har vi haft 2 matcher ( den första stenhårt verkligen!!) och igår var det som sagt klassikern 1,6 mil.
Så nu ska jag lägga mig och se på film. Imorgon ska jag träffa en fin vän som jag inte träffat på hundra år, Lisa!
Dessutom blir det partaj, det är jag värd efter allt slit!
Dock kan jag inte bestämma mig för om jag ska boka tid för att jobba på måndag eller om jag ska spela match. Hmm, får se vad tränarna har tänkt sig för någonting för min del.



återigen bjuder jag på en gammal bild. ( enda anledningen till kyss-märket är att vi hade foundation och idomin(?) på läpparna och det såg konstigt ut när man öppnade munnen.


Ha en bra kväll!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0