pictures

Bättre sent än aldrig, som jag så fint brukar säga- lite ( ytterst lite) bilder från skolavslutningskvällen. ( plus lite annat).



Jag, farmor och syster. Mitt hår var som en stor boll av trassliga lockar. Hoppas ni ursäktar!
( Min klänning är från Nelly.com och samma med systers. Skorna är från Diechmann, stavning? )

Jag och Carro gungade lite sådär på kvällskvisten. Haha!

Alen och Bibbi är på topp!


Kirre och Tobbe tar en paus!

Yellow shorts. Löve them!

Sötaste killen!


Midsommar imorgon kommer tillbringas med trevliga folk och äta massor av jordgubbar förhoppningsvis. Och dricka en massa iste. Och äta grillat. MUMS!
Dessutom fick jag min lilla lön idag. Inte mycket, men kan nog unna mig lite shopping i Götet.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0